Je wordt medeverantwoordelijk gesteld voor een correcte opvolging en optimalisatie van onze
aankoopprocessen
en het
aankoopbeleid
.
Je staat in voor de nodige
onderhandelingen met de leveranciers
en zorgt hierbij voor een objectief en correct leveranciersbeheer.
Je werkt in
projectverband
en helpt mee om contracten te analyseren en verder uit te zoeken.
Je maakt
analyses
van contracten en
rapporteert
deze aan de directie, management en andere betrokken partijen.
Je zorgt voor de nodige
ondersteuning voor de aankoopprojecten van rollend materieel.
Je neemt de verantwoordelijkheid in het uitbreiden van je vakkennis en draagt bij tot een innovatieve en creatieve werkomgeving.
Je biedt
algemene ondersteuning
van het departement Purchase & Administration.
Jouw profiel
De vereiste kwalificaties zijn:
Je bent
communicatief
,
analytisch
en
detailgericht
.
Je hebt
een sterkte technische affiniteit.
Je bent assertief en straalt
vertrouwen
en
enthousiasme
uit.
Je kan goed werken in zowel
teamverband
als
zelfstandig
. Ook is de nodige discretie en nauwkeurigheid van belang.
Je bent in het bezit van een
rijbewijs B
.
Je bezit een ruime kennis in het
Microsoft Office pakket
(Word, Excel, Outlook, …).
Je hebt al een eerste ervaring binnen de aankoopafdeling.
Aanbestedingen of lastenboeken voor leveranciers of dienstverleners opstellen
Inschrijvingen op de aanbestedingen analyseren en evalueren of de leveranciers aan de vraag kunnen voldoen
Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers
De uitvoering van de aankoopcontracten tot aan de betaling opvolgen (hoeveelheid, kwaliteit, leveringstermijnen, ...)
De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorstellen
Gegevens actualiseren (markttendensen, nieuwe producten, referenties van de leveranciers, ...)
De bevoorradingsbehoeften van de onderneming identificeren en de markt van de leveranciers en producten prospecteren of analyseren
Aanbod
Dit is wat onze klant aanbiedt:
Je wordt niet zomaar een nummer, maar onderdeel van de
familiale sfeer
. Ook wordt er op de werkvloer genoeg
gratis
frisdrank voorzien!
een
gezellig kantoor met een fijne bar
waar collega's graag bijkletsen op een vrijdag namiddag.
Je komt terecht bij een
wereldwijde marktleider
in opslag, transport, logistiek en andere gerelateerde activiteiten rond organische en andere hoogwaardige producten.
Marktconform
loon naargelang relevante ervaring.
Solliciteren
Niels Van Broeck
03 600 79 77
niels.vanbroeck@squarecity.be